piatok 2. januára 2015

Ako sa všetko odznova začína =^.^=


Jenny sa rozhodla spraviť po niekoľkých mesiacoch posledný pokus o návrat a to nie preto že začal nový rok. Aby bolo jasné tak je to len rozmar a nostalgia ktorá ma donútila sa vrátiť. Ale radšej začnem od začiatku...

Posledné mesiace boli plné sklamania a neúspechov. Stále tí istý ľudia a názory. Dneska som ale zašla na pár starých blogov čo mám na bloglovine a začalo mi to chýbať. Chýbalo mi rozoberať asi aj nepodstatné veci ale i tak sú to také drobnosti ktoré človeku spravia náladu. Bolo mi neskutočne hlúpe sa do tohto sveta vrátiť ale zasa nie je to zmluva, tak prečo nie? Blogujem od roku 2006. Keď som v tej dobe mala iba trinásť rokov tak som blogovala o seriáloch, neskôr o filozofii a potom sa k tomu pridali amatérske recenzie.  A musím povedať že ma to napĺňalo i keď mojím jediným čitateľom bola kamarátka.  

Kam som sa za tie mesiace posunula?
Nikam. A ani neviem povedať či ten poslední polrok stál za niečo. Pozitívum je to že som na konci roka spravila opatrenia aby som mohla začať odznova a to ma ženie ďalej. Nie je to koncom roka, skôr náhoda.  Osobne verím že predsavzatia sa majú dávať hocikedy len nie na začiatku roka a i keď je pravda že som si napísala zoznam na ktorí sa plánujem len for fun pozrieť v Decembri tak to neberiem moc vážne. 

Čo znamená návrat a stráta
http://media.giphy.com/media/CuLxUsGCRKZa0/giphy.gif
Ako by povedal Harry. Rovnako ani ja nechcem opustiť kúzla blogu.
Tak či onak posledný pokus. Môže Vám byť asi jasné že keď sa dlhšie neozvem tak to bude už definitívne.  Nie kvôli tomu že by ma to nebavilo ale skôr s časového dôvodu. Bohužiaľ som sa zamotala do reálneho sveta a vzdať sa ho je ťažké.  Blog je zadarmo ale iné veci nie. A práve preto som rada že píšem tieto riadky. Radosť a potešenie zadarmo.
Tak, dúfam že úvodné slová niektorých potešili a ak nie... tak nevadí aj tak to robím viac kvôli sebe :D Ale i tak by som Vám chcela zaželať ( keď už je ten noví rok) plno úspechu, radosti a dôvodov na úsmev.

2 komentáre:

  1. Práve naopak. To posledné som vôbec čítať nechcela, ale chápem to. Vidím to aj na sebe, no u mňa je to skôr tak, že napriek času a nestíhačkám sa tomu venujem ešte radšej. Možno preto, lebo škola ma už nijak nenapĺňa ani mi neponúka, čo chcem a povedala som si, že tento rok venujem sebe. Tomu, čo chcem. Viac priateľom, zážitkom a aj písaniu, lebo je to niečo, čo ma neskutočne napĺňa....Ale áno. Chápem, že žiť v reálnom svete s peniazmi je iné. Ja mám ešte dva roky k dobru...Ale ak budeš mať chuť rozoberať nepodstatné blbosti, som tu pre teba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidím v každom prípade minulí rok som plno veci zanedbávala. Či bude inšpirácia a nálada ukáže čas ale aspoň raz do týždna ma vždy trafí múza :) Len som to nemala kam písať, lebo nebolo kedy ,tak uvidíme ako to bude pokračovať.

      Odstrániť